Αρχική Ύπνος Διακοπές Χριστουγέννων και Παιδικός Ύπνος

Διακοπές Χριστουγέννων και Παιδικός Ύπνος

24

Τα Χριστούγεννα με την πιο όμορφη εποχή του χρόνου πλησιάζουν και ο ύπνος είναι το τελευταίο πράγμα που θα σκεφτούν τα παιδιά! Ο ενθουσιασμός των παιδιών είναι τεράστιος και για τους γονείς η πρόκληση να βάλουν τα παιδιά τους για ύπνο είναι ακόμα πιο μεγάλη! Αγαπημένοι γονείς, δείτε παρακάτω κάποια tips που θα σάς βοηθήσουν!

Κρατήστε τα παιδιά απασχολημένα όλη τη μέρα!

Ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να μείνουν απασχολημένα όλη τη μέρα, να βγουν έξω, να παίξουν, να ασκηθούν. Όσο πιο δραστήρια είναι κατά τη διάρκεια της ημέρας, τόσο πιο κουρασμένα θα είναι το βράδυ και θα αποκοιμηθούν.

Μπάνιο πριν τον ύπνο

Ένα ζεστό μπάνιο πριν τον ύπνο θα ρίξει τη θερμοκρασία του σώματός τους και θα τα βοηθήσει να κοιμηθούν πιο γρήγορα.

Ζεστό γάλα πριν τον ύπνο

Το ζεστό γάλα περιέχει τρυπτοφάνη, ένα ένζυμο που προκαλεί ύπνο, και θα βοηθήσει τα παιδιά να χαλαρώσουν και να κοιμηθούν πιο γρήγορα.

Περιορίστε την πρόσληψη ζάχαρης στο ελάχιστο κατά τη διάρκεια της ημέρας

Αποφύγετε οτιδήποτε περιέχει πολλή ζάχαρη και καφεΐνη μετά το μεσημεριανό γεύμα. Τα συστατικά αυτά θα τους δώσουν πολλή ενέργεια και δεν θα μπορούν να κοιμηθούν.

Κλείστε τηλεοράσεις, παιχνίδια και κινητά τηλέφωνα

Τα φώτα θα σταματήσουν την παραγωγή μελατονίνης – της ορμόνης τους ύπνου. Πείτε στα παιδιά πως μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα όλες οι συσκευές θα πρέπει να απενεργοποιηθούν!

Επιμείνετε στην κανονική τους ρουτίνα πριν τον ύπνο

Εάν έχετε μια καθιερωμένη ρουτίνα πριν τον ύπνο, θα πρέπει να προσπαθήσετε να την ακολουθήσετε ακόμα και στις γιορτές των Χριστουγέννων.

Αποφασίστε την ώρα για το άνοιγμα των δώρων

Συμφωνήστε μία συγκεκριμένη ώρα στην οποία θα ανοίξετε όλοι μαζί τα δώρα. Με αυτόν τον τρόπο και θα θέλουν να κοιμηθούν νωρίτερα ώστε να έρθει πιο γρήγορα η επόμενη μέρα, αλλά και δεν θα σηκώνονται συνέχεια να σάς ρωτάνε πότε θα μπορούν να ανοίξουν τα δώρα τους.

Βεβαιωθείτε ότι το περιβάλλον ύπνου τους είναι όσο πιο οικείο γίνεται

Σε περίπτωση που ταξιδεύετε τα Χριστούγεννα, δημιουργήστε ένα περιβάλλον ύπνου όσο το δυνατόν πιο οικείο γίνεται για να μπορούν να αποκοιμηθούν. Φέρτε μαζί το αγαπημένο τους παιχνίδι, μαξιλάρι, βιβλίο ή κουβερτούλα.

Κι αν όλα τα παραπάνω αποτύχουν…πείτε στα παιδιά πως ο Άγιος Βασίλης θα έρθει μόνο αν κοιμηθούν νωρίς 😊!

Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

Πηγή: https://sleepcenterinfo.com/.

Προηγούμενο άρθροΓιατί τον χειμώνα κοιμόμαστε περισσότερο;
Επόμενο άρθρο6 λόγοι που σάς κάνουν να ξυπνάτε κουρασμένοι