Ποια ώρα της ημέρας να κάνετε ντους για να απολαμβάνετε καλύτερο ύπνο

Η πτώση της θερμοκρασίας του σώματος λίγο μετά το ντους θα λειτουργήσει για τον οργανισμό σας σαν «καμπανάκι» ότι είναι ώρα να κοιμηθείτε.

Share
Τα μυστικά για δροσιά στο κρεβάτι τώρα που η θερμοκρασία σιγά-σιγά ανεβαίνει!

Ακόμα κι αν δεν σας αρέσουν τα κρύα ντους, ένα χλιαρό θα σας βοηθήσει. Αποφύγετε το ζεστό ντους λίγες ώρες πριν πάτε στο κρεβάτι, καθώς χρειάζεται πολύς χρόνος για να κρυώσει το σώμα σας.

Share
Ύπνος: Ανάσκελα, μπρούμυτα ή στο πλάι; Ποια στάση είναι η καλύτερη;

Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι ο ύπνος στο πλάι και ανάσκελα σχετίζεται με λιγότερους πόνους στη σπονδυλική στήλη.

Share
ΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ ΑΠΝΟΙΑ

Απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις και μάθετε πόσο πιθανό είναι να πάσχετε από υπνική άπνοια.

Share
Θέτοντας στόχους για τον… ύπνο!

Κάθε χρόνο, εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν την αρχή ενός νέου έτους ως ευκαιρία για αυτοβελτίωση, επιδιώκοντας την προσωπική αλλαγή μέσα από στόχους την Πρωτοχρονιά. Οι στόχοι που σχετίζονται με την υγεία

Share
Άσθμα και Άπνοια Ύπνου. Πώς σχετίζονται.

Μία πάθηση που ταλαιπωρεί πολλούς, δυσκολεύοντάς τους με τις καθημερινές τους δραστηριότητες.

Share
Ύπνος: Γιατί τον χρειάζονται οι έφηβοι!

Γιατί ο ύπνος είναι σημαντικός για τους εφήβους;

Share
Πώς να διαλέξω στρώμα ύπνου; 4 βασικά σημεία να προσέξεις!

Το ποιο στρώμα θα επιλέξεις τελικά εξαρτάται από τις προσωπικές σου προτιμήσεις, όμως υπάρχουν κάποια βασικά σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσεις την προσοχή σου.

Share
Πώς το σώμα χρησιμοποιεί τις θερμίδες στον ύπνο

Πολλοί άνθρωποι εκπλήσσονται όταν ανακαλύπτουν πόσες θερμίδες καίμε στον ύπνο.

Share
Πότε πρέπει να αλλάξω στρώμα ύπνου; Το στρώμα σου… μιλάει με αυτά τα 5 σημάδια!

Ένα στρώμα ύπνου που δεν προσφέρει στο σώμα ξεκούραση και στήριξη, μπορεί να χαλάσει την ποιότητα του ύπνου και την συνολική ευεξία του σώματος.

Share
Έτσι επιδρά η ανεπάρκεια ύπνου στο σώμα!

Σχεδόν όλοι αισθάνονται... σαν ζόμπι μετά από μια νύχτα ελάχιστου ή καθόλου ύπνου. Ακόμα και μετά από μία μόνο νύχτα χωρίς αρκετή ξεκούραση, μπορούμε να νιώσουμε υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας με αργή σκέψη, έλλειψη ενέργειας και ευερέθιστη διάθεση.

Share
Ύπνος και παιδί: Συμβουλές ύπνου ανάλογα με την ηλικία των παιδιών

Ο ύπνος των παιδιών, μπορεί συχνά να προκαλεί... «πονοκέφαλο» στους γονείς και στο πώς θα μπορούν να κρατούν τις ισορροπίες.

Share
Kαφεΐνη και ύπνος… Αυτή η σχέση!

Η καφεΐνη είναι μια φυσική δραστική ουσία που χρησιμοποιείται ευρέως σε τρόφιμα και ποτά σε όλο τον κόσμο. Kαφεΐνη και ύπνος, ποια η σχέση μεταξύ τους;

Share