Δροσερός ύπνος…σημαίνει καλός ύπνος

Μπορείτε να ρυθμίσετε σχεδόν αβίαστα τη μεταβολική υγεία σας, χαμηλώνοντας τη θερμοκρασία στο υπνοδωμάτιό σας μόλις μερικούς βαθμούς, χρειάζεται βέβαια, πάντα προσοχή για να μην προκληθούν τυχόν ψύξεις.

Share
Καλοκαιρινός ύπνος και παιδιά

Αφήστε τα παιδιά να περάσουν χρόνο την ημέρα σε δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους ώστε να προσαρμοστεί πιο γρήγορα ο κιρκαδικός τους ρυθμός στο πρόγραμμα της νέας τοποθεσίας.

Share
Καλοκαιρινή σιέστα, ένα σημαντικό power nap!

Όσοι όμως μπορούν και έχουν αυτήν την πολυτέλεια, μην παραβλέψουν τον άκρως αναζωογονητικό αυτόν ύπνο.

Share
Μπορούν τα ταξίδια να επηρεάσουν τον ύπνο μας;

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να βλάψει τη σωματική, ψυχική και συναισθηματική μας υγεία. Επηρεάζει την πνευματική μας διαύγεια και μπορεί να μας κάνει ευερέθιστους. Επίσης, η στέρηση ή ο ανεπαρκής ύπνος μπορεί να οδηγήσει σε ατυχήματα, κάτι που είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό ειδικά κατά τη διάρκεια οδικών ταξιδιών.

Share
Ποια ώρα της ημέρας να κάνετε ντους για να απολαμβάνετε καλύτερο ύπνο

Η πτώση της θερμοκρασίας του σώματος λίγο μετά το ντους θα λειτουργήσει για τον οργανισμό σας σαν «καμπανάκι» ότι είναι ώρα να κοιμηθείτε.

Share
Τα μυστικά για δροσιά στο κρεβάτι τώρα που η θερμοκρασία σιγά-σιγά ανεβαίνει!

Ακόμα κι αν δεν σας αρέσουν τα κρύα ντους, ένα χλιαρό θα σας βοηθήσει. Αποφύγετε το ζεστό ντους λίγες ώρες πριν πάτε στο κρεβάτι, καθώς χρειάζεται πολύς χρόνος για να κρυώσει το σώμα σας.

Share
Ύπνος: Ανάσκελα, μπρούμυτα ή στο πλάι; Ποια στάση είναι η καλύτερη;

Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι ο ύπνος στο πλάι και ανάσκελα σχετίζεται με λιγότερους πόνους στη σπονδυλική στήλη.

Share
ΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ ΑΠΝΟΙΑ

Απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις και μάθετε πόσο πιθανό είναι να πάσχετε από υπνική άπνοια.

Share
Θέτοντας στόχους για τον… ύπνο!

Κάθε χρόνο, εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν την αρχή ενός νέου έτους ως ευκαιρία για αυτοβελτίωση, επιδιώκοντας την προσωπική αλλαγή μέσα από στόχους την Πρωτοχρονιά. Οι στόχοι που σχετίζονται με την υγεία

Share
Άσθμα και Άπνοια Ύπνου. Πώς σχετίζονται.

Μία πάθηση που ταλαιπωρεί πολλούς, δυσκολεύοντάς τους με τις καθημερινές τους δραστηριότητες.

Share
Ύπνος: Γιατί τον χρειάζονται οι έφηβοι!

Γιατί ο ύπνος είναι σημαντικός για τους εφήβους;

Share
Πώς να διαλέξω στρώμα ύπνου; 4 βασικά σημεία να προσέξεις!

Το ποιο στρώμα θα επιλέξεις τελικά εξαρτάται από τις προσωπικές σου προτιμήσεις, όμως υπάρχουν κάποια βασικά σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσεις την προσοχή σου.

Share
Πώς το σώμα χρησιμοποιεί τις θερμίδες στον ύπνο

Πολλοί άνθρωποι εκπλήσσονται όταν ανακαλύπτουν πόσες θερμίδες καίμε στον ύπνο.

Share