6 τρόποι για να κοιμηθούμε καλύτερα τα Χριστούγεννα

Δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε τα Χριστούγεννα; Δεν είστε οι μόνοι! Οι περισσότεροι, μικροί και μεγάλοι λόγω του ενθουσιασμού για τις γιορτές που έρχονται δεν μπορούν να κλείσουν μάτι! Ας δούμε παρακάτω

Share
6 λόγοι που σάς κάνουν να ξυπνάτε κουρασμένοι

Οι περισσότεροι άνθρωποι ξυπνούν κουρασμένοι τα πρωινά. Το να ξυπνάει κανείς κουρασμένος που και που δεν αποτελεί λόγο ανησυχίας, όμως το να ξυπνάτε αρκετά συχνά κουρασμένοι και να αισθάνεστε και

Share
Διακοπές Χριστουγέννων και Παιδικός Ύπνος

Τα Χριστούγεννα με την πιο όμορφη εποχή του χρόνου πλησιάζουν και ο ύπνος είναι το τελευταίο πράγμα που θα σκεφτούν τα παιδιά! Ο ενθουσιασμός των παιδιών είναι τεράστιος και για

Share
Γιατί τον χειμώνα κοιμόμαστε περισσότερο;

Νιώθετε κι εσείς περισσότερη κούραση και υπνηλία τον χειμώνα; Δεν είστε οι μόνοι! Σχεδόν οι περισσότεροι άνθρωποι αναφέρουν πως κοιμούνται έως και δύο ώρες παραπάνω κατά τη διάρκεια του χειμώνα

Share
7 τρόποι για να βελτιώσεις τον ύπνο σου!

Έρευνες έχουν δείξει πως οι τροφές που καταναλώνουμε μπορούν να επηρεάσουν άμεσα την ποιότητα του ύπνου μας.

Share
6 τρόποι για να ξυπνάτε ευχάριστα τα φθινοπωρινά πρωϊνά

Αν δεν μπορείτε να αποχωριστείτε με τίποτα το κρεβάτι σας τα κρύα φθινοπωρινά πρωινά, τότε οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να κάνετε αυτόν τον αποχωρισμό όσο πιο εύκολο γίνεται!

Share
Διαταραχές Ύπνου και Πρόωρη Γήρανση

Το πιο σημαντικό είναι να έχουμε επαρκή και ποιοτικό ύπνο, σε συνδυασμό με έναν υγιεινό τρόπο ζωής ώστε να επιβραδύνουμε όσο πιο πολύ μπορούμε τις ρυτίδες και την απώλεια σφριγηλότητας στην επιδερμίδα μας και να αποφύγουμε την πρόωρη γήρανση.

Share
Υπνική Άπνοια και Σακχαρώδης Διαβήτης

Ο σακχαρώδης διαβήτης αποτελεί μία πολύ διαδεδομένη ασθένεια με κύρια αίτια τη γενετική προδιάθεση, το αυξημένο σωματικό βάρος και την καθιστική ζωή.

Share
Ο ύπνος του φθινοπώρου και ο κιρκαδικός ρυθμός

Το φθινόπωρο πέφτουμε πιο εύκολα σε βαθύ ύπνο και σύμφωνα με το Harvard Medical School κοιμόμαστε σχεδόν δυόμισι ώρες περισσότερο τον μήνα Οκτώβριο.

Share
Βουλωμένη μύτη: Συμβουλές για έναν καλύτερο ύπνο

Υπάρχουν όμως και κάποιοι άλλοι παράγοντες που μπορεί να οδηγήσουν στην απόφραξη της ρινικής αναπνοής (αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε έναν πιο ιατρικό όρο) και να μας προκαλέσουν δυσκολία στην αναπνοή, ξηροστομία, ροχαλητό, άπνοια και διαταραχές στον ύπνο μας.

Share
Αποφρακτική Άπνοια Ύπνου

Στην αποφρακτική άπνοια παρατηρείται σύμπτωση ή στένωση των τοιχωμάτων του αεραγωγού, προκαλώντας έτσι διακοπή της αναπνοής, η οποία εφόσον συμβαίνει πολλές φορές οδηγεί σε κατακερματισμό του ύπνου, υπνηλία και κόπωση.

Share
Οδηγός Ύπνου από τον 17ο αιώνα!

Η επιστήμη του ύπνου αναπτύχθηκε ραγδαία τον 17ο αιώνα και οι περισσότεροι ιατροί της εποχής εκείνης θεωρούσαν τον ποιοτικό ύπνο, μαζί με τη διατροφή, την απέκκριση και τον καθαρό αέρα ως βασικούς παράγοντες για τη διατήρηση της σωματικής υγείας και ευεξίας, αλλά και της ψυχικής υγείας. Πίστευαν επίσης, πως οι βέλτιστες ώρες ύπνου πρέπει να κυμαίνονται μεταξύ επτά και εννέα ωρών.

Share
Πόσες ώρες πρέπει να κοιμούνται τα παιδιά όταν πηγαίνουν σχολείο;

Ο ύπνος εκτός από την ευεργετική του δράση στη σωματική ξεκούραση και στην υγεία, παίζει σημαντικό ρόλο και βοηθά στη ρύθμιση της συμπεριφοράς και στην ομαλή ψυχοσωματική και νοητική λειτουργία των παιδιών.

Share
Ο Ύπνος του Μωρού σας: Βασικές Συμβουλές

Όλοι οι γονείς και ειδικά οι νέοι γονείς γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι να κοιμίσουν το μωρό τους, και αρκετές φορές αγνοούν τις διάφορες συνθήκες που απαιτούνται για την ανάπτυξη καλών

Share