Πόσες ώρες πρέπει να κοιμούνται τα παιδιά όταν πηγαίνουν σχολείο;

Ο ύπνος εκτός από την ευεργετική του δράση στη σωματική ξεκούραση και στην υγεία, παίζει σημαντικό ρόλο και βοηθά στη ρύθμιση της συμπεριφοράς και στην ομαλή ψυχοσωματική και νοητική λειτουργία των παιδιών.

Share
Ο Ύπνος του Μωρού σας: Βασικές Συμβουλές

Όλοι οι γονείς και ειδικά οι νέοι γονείς γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι να κοιμίσουν το μωρό τους, και αρκετές φορές αγνοούν τις διάφορες συνθήκες που απαιτούνται για την ανάπτυξη καλών

Share
Πώς ο ύπνος ενισχύει τη μάθηση;

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής όμως, πολλές φορές μας οδηγεί στη μείωση της συνολικής διάρκειας του ύπνου με αποτέλεσμα να μειώνει τις ικανότητες στη μάθηση και να εξασθενεί τη μνήμη μας.

Share
Πώς σχετίζεται ο ύπνος με τη νόσο του Αλτσχάιμερ;

Σύμφωνα με τους ειδικούς του ύπνου, καταλαβαίνουμε πως ο ύπνος μας ήταν κακός όταν ξυπνάμε και είμαστε κουρασμένοι και νυσταγμένοι, χωρίς να νιώθουμε αναζωογονημένοι, παρόλο που έχουμε κοιμηθεί αρκετές ώρες. Αυτό συμβαίνει, γιατί ο οργανισμός δεν κατάφερε να μπει στο στάδιο του βαθύ ύπνου.

Share
Παιδιά και νυχτερινός τρόμος: μία διαδεδομένη παιδική διαταραχή ύπνου

Ο νυχτερινός τρόμος συνήθως υποχωρεί από μόνος του και δεν προκαλεί κάποια αναπτυξιακή ή ψυχολογική βλάβη στα παιδιά. Όταν όμως επιμένει ακόμα και σε μεγαλύτερη ηλικία ή οφείλεται σε κάποια υποκείμενη πάθηση ή χτύπημα στο κεφάλι ή προκαλεί κακή ποιότητα ύπνου, με αποτέλεσμα το παιδί να νιώθει υπνηλία μέσα στη μέρα ή ακόμα και αν σας προβληματίζει κάτι στη συμπεριφορά του, τότε καλό είναι να απευθυνθείτε στον γιατρό σας.

Share
Γαστροοισοφαγική Παλινδρόμηση και Αϋπνία

Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση σχετίζεται με τα βαριά γεύματα (ειδικά λιπαρά ή πικάντικα γεύματα), ειδικά όταν καταναλώνονται λίγο πριν την κατάκλιση, λόγω του ότι παρεμποδίζεται η πέψη και η ένταση της οισοφαγικής βαλβίδας μειώνεται με αποτέλεσμα το οξύ να ανεβαίνει στον οισοφάγο και το στόμα.

Share
Πώς επηρεάζει η σελήνη τον ύπνο μας;

Αν και υπάρχουν αρκετές έρευνες που δείχνουν με κάποια στοιχεία πως ίσως το φεγγάρι επηρεάζει τον ύπνο μας, υπάρχουν ακόμα πολλά που δεν έχουμε κατανοήσει. Μέχρι να αποδειχθούν επιστημονικά, ευτυχώς, υπάρχουν πολλές στρατηγικές που μπορούμε να ακολουθήσουμε ώστε να έχουμε έναν ποιοτικό ύπνο, ανεξάρτητα αν μας επηρεάζει η σελήνη ή όχι. Ας δούμε μερικές από αυτές. Βεβαιωθείτε ότι το υπνοδωμάτιό σας είναι σκοτεινό και ήσυχο, περιορίστε την καφεΐνη, αποφύγετε το μπλε φως και τηρήστε το πρόγραμμα ύπνου σας για να κοιμάστε ήρεμα.

Share
Υπνάκος: Τι χρειάζεται να γνωρίζετε για κάθε ηλικία;

Η νέα οδηγία αντανακλά τη σημασία της ηλικίας στο μοτίβο του ύπνου, καθώς οι ειδικοί πιστεύουν ότι οι ανάγκες μας για ξεκούραση μεταβάλλονται σημαντικά με την πάροδο των ετών. Ας ξεκινήσουμε με τον ύπνο των παιδιών που φαίνεται να μας απασχολεί περισσότερο σε όποια ηλικία και αν βρισκόμαστε!

Share
7+1 βιβλία με θέμα τον ύπνο για να έχεις μαζί σου στην παραλία!

Έχουμε να σου προτείνουμε 7+1 βιβλία με θέμα τον ύπνο για να διαλέξεις, και όχι μόνο να περάσεις δημιουργικά την ώρα σου και να αποδράσεις από την καθημερινότητα και το άγχος, αλλά και να βελτιώσεις τον ύπνο σου!

Share
Δροσερός ύπνος…σημαίνει καλός ύπνος

Μπορείτε να ρυθμίσετε σχεδόν αβίαστα τη μεταβολική υγεία σας, χαμηλώνοντας τη θερμοκρασία στο υπνοδωμάτιό σας μόλις μερικούς βαθμούς, χρειάζεται βέβαια, πάντα προσοχή για να μην προκληθούν τυχόν ψύξεις.

Share
Καλοκαιρινός ύπνος και παιδιά

Αφήστε τα παιδιά να περάσουν χρόνο την ημέρα σε δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους ώστε να προσαρμοστεί πιο γρήγορα ο κιρκαδικός τους ρυθμός στο πρόγραμμα της νέας τοποθεσίας.

Share
Καλοκαιρινή σιέστα, ένα σημαντικό power nap!

Όσοι όμως μπορούν και έχουν αυτήν την πολυτέλεια, μην παραβλέψουν τον άκρως αναζωογονητικό αυτόν ύπνο.

Share
Μπορούν τα ταξίδια να επηρεάσουν τον ύπνο μας;

Η έλλειψη ύπνου μπορεί να βλάψει τη σωματική, ψυχική και συναισθηματική μας υγεία. Επηρεάζει την πνευματική μας διαύγεια και μπορεί να μας κάνει ευερέθιστους. Επίσης, η στέρηση ή ο ανεπαρκής ύπνος μπορεί να οδηγήσει σε ατυχήματα, κάτι που είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό ειδικά κατά τη διάρκεια οδικών ταξιδιών.

Share