Αρχική Ροχαλητό 8 τρόποι για να αγαπήσεις το άλλο σου μισό που ροχαλίζει

8 τρόποι για να αγαπήσεις το άλλο σου μισό που ροχαλίζει

3623

Εάν ο/η σύντροφός σας ροχαλίζει στο κρεβάτι όλη τη νύχτα και εσείς δεν μπορείτε να κλείσετε μάτι και νιώθετε νύστα όλη τη μέρα, τότε αυτό το άρθρο είναι για εσάς! Τα άτομα που ροχαλίζουν όχι μόνο ξυπνούν τους άλλους, αλλά ταλαιπωρούνται και οι ίδιοι. Η έλλειψη ύπνου σας στερεί την ενέργεια και την αναζωογόνηση που χρειάζεστε. Επίσης, το ροχαλητό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την υγεία του πάσχοντος, με μελέτες να έχουν δείξει πως το ροχαλητό συνδέεται με υψηλή αρτηριακή πίεση και κεφαλαλγίες.

Ποιες μπορεί να είναι οι αιτίες του ροχαλητού;

Οτιδήποτε δυσκολεύει την αναπνοή μπορεί να προκαλέσει ροχαλητό και τα αίτια είναι πολλά. Μερικά από αυτά είναι τα παρακάτω:

  • Απλό κρυολόγημα
  • Εποχικές αλλεργίες
  • Βρογχικό άσθμα
  • Διαταραχές του θυρεοειδούς
  • Μικρή μύτη ή στενό διάφραγμα
  • Αμυγδαλές & κρεατάκια
  • Έλλειψη άσκησης
  • Παχυσαρκία
  • Αλκοόλ & κάπνισμα

Ένας ειδικός στον ύπνο μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε το πραγματικό αίτιο του ροχαλητού και να το μειώσετε.

Πώς μπορώ να βοηθήσω το άλλο μου μισό που ροχαλίζει;

Εάν ο/η σύντροφός σας συγκαταλέγεται στους αξιαγάπητους ροχαλίζοντες, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και βοηθήστε όχι μόνο αυτόν/αυτήν, αλλά κυρίως τον εαυτό σας!

  1. Εάν το άλλο σας μισό που ροχαλίζει είναι υπέρβαρο, παρακινήστε το να χάσει κιλά. Η παχυσαρκία είναι μία από τις αιτίες που προκαλεί ροχαλητό.
  2. Συμβουλέψτε το άλλο σας μισό να μην καταναλώνει αλκοόλ πριν τον ύπνο. Το αλκοόλ χαλαρώνει τους μύες του λαιμού κι αυτό προκαλεί σύμπτωση των τοιχωμάτων, αποφράσσοντας τον αεραγωγό.
  3. Σπρώξτε λιγάκι το άλλο σας μισό ώστε αν κοιμάται ανάσκελα, να γυρίσει στο πλάι. Όταν ξαπλώνει κανείς στο ένα πλευρό, το ροχαλητό δεν είναι τόσο έντονο. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν κοιμόμαστε ανάσκελα, πέφτει η γλώσσα μας προς τα πίσω και αποφράσσει τον αεραγωγό.
  4. Προμηθευτείτε στο άλλο σας μισό μία συσκευή που δονείται στο μέτωπό του/της όταν πάει να κοιμηθεί σε ύπτια θέση!
  5. Ωτοασπίδες! Κάνουν θαύματα!
  6. Ρινικές ταινίες! Βοηθούν αρκετά, γιατί ανοίγουν τις ρινικές διόδους και βοηθούν στη μείωση του ροχαλητού.
  7. Πηγαίνετε για ύπνο πριν από το άλλο σας μισό που ροχαλίζει, ώστε να προλάβετε τα στάδια του βαθύ ύπνου!
  8. Κάντε του/της δώρο ένα ρινικό διαστολέα ή μία επίσκεψη σε έναν ειδικό για μελέτη ύπνου.

Οι παραπάνω συμβουλές μπορούν να σας φανούν απίστευτα χρήσιμες, για να μην χάνετε τον ύπνο σας, αλλά να βοηθήσετε και το αγαπημένο άλλο σας μισό!

Προηγούμενο άρθροΥπνική Παράλυση: τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται;
Επόμενο άρθροΜελέτη Ύπνου: όσα πρέπει να γνωρίζεις