Αρχική Ύπνος 5 βότανα που μπορούν να μας βοηθήσουν στον ύπνο

5 βότανα που μπορούν να μας βοηθήσουν στον ύπνο

99
5 βότανα που μπορούν να μάς βοηθήσουν να κοιμηθούμε

Για αιώνες οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν βότανα ως φυσικά φάρμακα στην αντιμετώπιση των προβλημάτων του ύπνου και πολλά από αυτά χρησιμοποιούνται μέχρι και σήμερα. Ας γνωρίσουμε παρακάτω κάποια από αυτά.

Λεβάντα

Η λεβάντα βοηθάει στον ύπνο μας αν αντιμετωπίζουμε ήπια προβλήματα ύπνου. Μάς βοηθά να χαλαρώσουμε και να ηρεμήσουμε. Τα αρωματικά αιθέρια έλαια της λεβάντας μπορούν να βοηθήσουν στην αϋπνία, εξασφαλίζοντας έναν ήσυχο ύπνο κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ψεκάστε αρωματικό έλαιο λεβάντας στην κρεβατοκάμαρά σας ή τοποθετήστε ένα ματσάκι κάτω από το μαξιλάρι σας.

Τίλιο

Το τίλιο επιδρά καταπραϋντικά στο νευρικό σύστημα. Πρόκειται για ένα βότανο με ήπια χαλαρωτική δράση που παράλληλα επιδρά κατευναστικά στο στομάχι, όταν υπάρχουν γαστρεντερικές ενοχλήσεις. Ενδείκνυται για τον πονοκέφαλο και την υπερένταση και συμβάλλει στην αντιμετώπιση της αϋπνίας. Μπορεί να καταναλωθεί σαν αφέψημα.

Βαλεριάνα

Βοηθά στην άμεση χαλάρωση του νευρικού συστήματος, ενθαρρύνοντας και εξασφαλίζοντας έναν ήρεμο και υγιή ύπνο κατά τη διάρκεια της νύχτας. Χρησιμοποιείται επίσης, για την καταπολέμηση του άγχους και ανακουφίζει από τον πονοκέφαλο.

Χαμομήλι

Το χαμομήλι αποτελεί το πιο δημοφιλές βότανο χάρη στις ευεργετικές του ιδιότητες για τον οργανισμό, καθώς είναι γνωστό για τη χαλαρωτική του δράση, η οποία συμβάλλει στην αντιμετώπιση της αϋπνίας. Πιείτε 30 λεπτά πριν τον ύπνο 1 φλιτζάνι χαμομήλι και απολαύστε έναν ήσυχο ύπνο.

Πασιφλόρα ή ρολογιά

Η πασιφλόρα με τα όμορφα μοβ άνθη της μπορεί να βοηθήσει στις διαταραχές άγχους και αϋπνίας. Έχει κατευναστικές και ηρεμιστικές ιδιότητες και βοηθά στην επίτευξη ενός ήρεμου και συνεχόμενου ύπνου.

Τα παραπάνω βότανα αφορούν περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα υγείας. Πάντα να συμβουλεύεστε τον γιατρό σας πριν καταναλώσετε κάποιο από τα παραπάνω βότανα και μην ξεχνάτε πως ο ιδανικός χρόνος ύπνου είναι τουλάχιστον 8 ώρες καθημερινά!

Προηγούμενο άρθροΤι συμβαίνει στον οργανισμό μας όταν κοιμόμαστε;
Επόμενο άρθροΣυμβουλές για ποιοτικό ύπνο στην 3η ηλικία