Αρχική Προϊόντα Ενηλίκων Καλοκαίρι: tips για καλύτερο ύπνο όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει

Καλοκαίρι: tips για καλύτερο ύπνο όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει

0
Καλοκαίρι: tips για καλύτερο ύπνο όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει

Ο καλός, ποιοτικός ύπνος το βράδυ μας βοηθά να αισθανόμαστε καλύτερα κατά τη διάρκεια της ημέρας και να λειτουργούμε πιο σωστά.

Πολλοί άνθρωποι, όμως, τώρα το καλοκαίρι δυσκολεύονται να κοιμηθούν.

Η τέλεια θερμοκρασία για καλύτερο ύπνο, κυμαίνεται μεταξύ 16 έως 21 βαθμών Κελσίου

Συμβουλές για καλύτερο ύπνο

  1. Ντυθείτε με ελαφρά ρούχα: Προτιμήστε βαμβακερά ρούχα καθώς επιτρέπουν στο σώμα να αναπνέει.
  2. Τοποθετήστε μια κρύα πετσέτα πίσω από τον λαιμό σας και στους καρπούς σας. Γιατί σε αυτά τα σημεία; Υπάρχει λόγος! Κρατώντας αυτά τα σημεία δροσερά, το μυαλό ξεγελιέται και νομίζει πως επικρατεί δροσιά.
  3. Κάντε ένα δροσερό ντους: Πριν ξαπλώσετε, κάντε ένα δροσερό μπάνιο με χλιαρό νερό. Ένα γρήγορο και αναζωογονητικό ντους θα σας δροσίσει και θα σας χαλαρώσει για να κοιμηθείτε καλύτερα! Εναλλακτικά, δοκιμάστε να βρέξετε τα πόδια σας πριν πέσετε για ύπνο.
  4. Διατηρήστε το δωμάτιο δροσερό: Φροντίστε να μην μπαίνει ο ήλιος μέσα στο δωμάτιο και να μην είναι ανοιχτά τα παράθυρα, παρά μόνο τις πρωινές ώρες για να μπει καθαρός αέρας και λίγο πριν ξαπλώσετε το βράδυ. Ένας ανεμιστήρας, επίσης, θα εξασφαλίσει ένα δροσερό αεράκι. 
  5. Απενεργοποιήστε όσες συσκευές δεν είναι απαραίτητο να λειτουργούν καθώς εκπέμπουν θερμότητα.
  6. Προσοχή στη διατροφή: Αποφύγετε τροφές με καρυκεύματα που αυξάνουν την θερμοκρασία του σώματος. Προτιμήστε λαχανικά και φρούτα, που περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού που θα σας ενυδατώσουν. Επίσης, αποφύγετε την μεγάλη κατανάλωση πρωτεΐνης γιατί ανεβάζει τον μεταβολικό ρυθμό. 
  7. Αποφύγετε το αλκοόλ! Προκαλεί αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος, ενώ μην ξεχνάτε να ενυδατώνετε τον οργανισμό σας, πίνοντας ημερησίως δύο λίτρα νερό.
  8. Κατά τη διάρκεια της ημέρας μην εκτίθεστε πολλές ώρες στον ήλιο αφού το σώμα σας απορροφά θερμότητα και τη διατηρεί για ώρες.
  9. Αποφύγετε να γυμνάζεστε αργά το βράδυ καθώς ανεβάζει την θερμοκρασία του πυρήνα του σώματος!
  10. Επενδύστε σε καλής ποιότητας σεντόνια έτσι ώστε το κρεβάτι σας να «αναπνέει».

Extra tip: Εξασφαλίστε ήρεμο ύπνο με αιθέριο έλαιο λεβάντας, που εκτός από εντομοαπωθητικές ιδιότητες δρα και ως φυσικό κατασταλτικό του άγχους και του στρες.

Όνειρα γλυκά!