Αρχική Ύπνος Θέτοντας στόχους για τον… ύπνο!

Θέτοντας στόχους για τον… ύπνο!

11

Κάθε χρόνο, εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν την αρχή ενός νέου έτους ως ευκαιρία για αυτοβελτίωση, επιδιώκοντας την προσωπική αλλαγή μέσα από στόχους την Πρωτοχρονιά.

Οι στόχοι που σχετίζονται με την υγεία είναι μερικοί από τους πιο κοινούς, και πιο συγκεκριμένα η λίστα συχνότερα περιλαμβάνει την απώλεια βάρους, την τακτική άσκηση και τη διακοπή του καπνίσματος.

Ωστόσο, ο ύπνος παραβλέπεται συχνά από τις λίστες των στόχων της Πρωτοχρονιάς, αδίκως βέβαια, μιας και είναι ένα από τα πιο θεμελιώδη βήματα για τη βελτίωση της ευεξίας. Ο καλύτερος ύπνος μπορεί όχι μόνο να ενισχύσει τη σωματική, ψυχική και συναισθηματική υγεία αλλά και να παράγει την ενέργεια και τον αυτοέλεγχο που απαιτούνται για την επίτευξη άλλων στόχων μέσα σε ένα νέο έτος.

Η ένταξη του ύπνου στη λίστα των στόχων για το νέο έτος μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε μια διαρκή αλλαγή. Η γνώση του τρόπου δημιουργίας και εκτέλεσης του στόχου για καλύτερο ύπνο μπορεί να οδηγήσει σε ένα υγιέστερο και πιο παραγωγικό τρόπο ζωής μακροπρόθεσμα.

Γιατί να εντάξετε έναν στόχο ύπνου στη λίστα για το νέο έτος;

Ένας στόχος για καλύτερο ύπνο αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για τους ανθρώπους που θέλουν να δώσουν έμφαση στην ευεξία και την υγιέστερη ζωή τον επόμενο χρόνο. Ο ύπνος επιτρέπει σχεδόν σε όλα τα συστήματα του σώματος να λειτουργούν αποτελεσματικά. Οξύνει τη σκέψη και τη μνήμη, ενισχύει τη σωματική υγεία και τη διάθεση, ενώ ρυθμίζει και ισορροπεί τα συναισθήματα.

Ο ύπνος είναι επίσης ένας παράγοντας για την επίτευξη άλλων στόχων. Ο επαρκής ύπνος κάθε βράδυ παράγει ενέργεια για άσκηση, βοηθά στην απώλεια βάρους, ενισχύει την παραγωγικότητα στην εργασία και ενισχύει τη δημιουργική σκέψη.

Μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι ο ποιοτικός ύπνος σχετίζεται με καλύτερο αυτοέλεγχο, γεγονός που διευκολύνει την επίτευξη και άλλων στόχων. Επιπλέον, η ανάπτυξη συνεπών συνηθειών ύπνου μπορεί από μόνη της να τροφοδοτήσει τον αυτοέλεγχο και την ικανότητα να συνεχίζει κανείς να επιδιώκει να θέτει στόχους ακόμη και σε περιόδους δυσκολίας.

Ενώ ο καλύτερος ύπνος δεν χρειάζεται να είναι ο μόνος στόχος που έχετε για το νέο έτος, η έρευνα δείχνει ότι μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο σε σχεδόν όλες τις άλλες αποφάσεις που παίρνετε στην αρχή κάθε έτους.

Πώς θα πετύχετε τους στόχους ύπνου που θέτετε

Αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό είναι να δημιουργήσετε έναν στόχο με τον οποίο να μπορείτε να κολλήσετε, και θα σας επιτρέψει να επωφεληθείτε από αυτόν στο μέγιστο!

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να δημιουργήσετε με επιτυχία μια νέα ρουτίνα. Ωστόσο, οι ειδικοί προτείνουν ότι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να μετατραπεί ένας στόχος σε μόνιμη συνήθεια, είναι να έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

Συγκεκριμένος: Ο στόχος πρέπει να είναι σαφής και όχι ασαφής.

Μετρήσιμος: Θα πρέπει να μπορείτε να παρακολουθείτε εύκολα εάν επιτυγχάνετε τον στόχο σας.

Επιτεύξιμος: Οι στόχοι θα πρέπει να είναι ρεαλιστικοί, κάτι που σημαίνει συχνά μικρά βήματα αντί να προσπαθούμε να κάνουμε μεγάλες αλλαγές σε ένα μόνο βήμα.

Σχετικός: Η ανάλυση πρέπει να έχει σημασία για εσάς, παρέχοντας κίνητρο να τη διατηρήσετε.

Χρονικά καθορισμένος: Τα σχέδια αλλαγής πρέπει να ξεκινούν με ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα, όπως 90 ημέρες, ώστε να μπορείτε να δείτε τι λειτουργεί πριν κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές.

Το κλειδί για να επιτύχετε έναν στόχο ύπνου είναι να στρέψετε την προσοχή σας στο να καθιερώσετε καθημερινές αλλαγές στις συνήθειες και ρουτίνες σας. Ενισχύοντας την υγιεινή του ύπνου, μπορείτε να δημιουργήσετε μια διαρκή αλλαγή συμπεριφοράς που προάγει τον καλύτερο ύπνο και σαν αποτέλεσμα όλα τα οφέλη ευεξίας που συνοδεύουν.

Προηγούμενο άρθροΆσθμα και Άπνοια Ύπνου. Πώς σχετίζονται.
Επόμενο άρθροΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ ΑΠΝΟΙΑ