Αρχική Ύπνος 7+1 βιβλία με θέμα τον ύπνο για να έχεις μαζί σου στην...

7+1 βιβλία με θέμα τον ύπνο για να έχεις μαζί σου στην παραλία!

35

Αν το μόνο που σκέφτεσαι στην παραλία είναι να χαλαρώσεις κάτω από τη σκιά του δέντρου ή της ομπρέλας σου και να διαβάσεις το αγαπημένο σου βιβλίο όσο σε παίρνει ο ύπνος, ακούγοντας τον ήχο των κυμάτων, έχουμε να σου προτείνουμε 7+1 βιβλία με θέμα τον ύπνο για να διαλέξεις, και όχι μόνο να περάσεις δημιουργικά την ώρα σου και να αποδράσεις από την καθημερινότητα και το άγχος, αλλά και να βελτιώσεις τον ύπνο σου!

  1. Τα Μυστικά του ΎπνουMatthew Walker (2019)

Αυτό το βιβλίο περιλαμβάνει όλα τα συναρπαστικά ευρήματα των νεότερων πρωτοποριακών ερευνών, τις εφαρμογές και τις επιπτώσεις του ύπνου και των ονείρων στη ζωή μας. Ο συγγραφέας, επιφανής νευροεπιστήμονας και ειδικός σε θέματα ύπνου, εξηγεί με υπέροχη σαφήνεια και απλότητα, τη ζωτική σημασία του ύπνου σε κάθε πτυχή της ζωής μας: στην ικανότητά μας για μάθηση και για λήψη αποφάσεων, στην εξισορρόπηση των συναισθημάτων μας, στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας, ακόμα και στη ρύθμιση της όρεξής μας.

  • Η Επανάσταση του ΎπνουArianna Huffington-Stasinopoulou (2019)

Η ιδρύτρια και εκδότρια της Huffington Post, Arianna Huffington, έπειτα από μια τραυματική εμπειρία σωματικής κατάρρευσης λόγω έλλειψης ύπνου και εξάντλησης, επαναπροσδιορίζει τη σχέση μας με τον ύπνο καταδεικνύοντας ότι πρόκειται για μια βασική ανθρώπινη ανάγκη. Η προσέγγιση που ισχύει τα τελευταία χρόνια σύμφωνα με την οποία η έλλειψη ύπνου είναι το τίμημα που πρέπει να πληρώσουμε για την επαγγελματική επιτυχία καταρρίπτεται από τη συγγραφέα. Αυτό που χρειαζόμαστε δεν είναι τίποτα λιγότερο από μια επανάσταση. Μόνο αλλάζοντας ριζικά τη σχέση μας με τον ύπνο μπορούμε να ξαναπάρουμε τον έλεγχο της ζωής μας.

  • Κοιμήσου, παιδί μου – Dr. Estivill Eduard (2004)

Το βιβλίο αυτό, τόσο ευχάριστο όσο και αυστηρώς επιστημονικό, όχι μόνον εξηγεί πώς να μάθετε από την αρχή στα παιδιά σας να κοιμούνται καλά, αλλά αποκαλύπτει και πώς να τελειώσετε οριστικά με το πρόβλημα της παιδικής αϋπνίας ακολουθώντας μια απλή μέθοδο που αποδείχθηκε αποτελεσματική στο ενενήντα έξι τοις εκατό των περιπτώσεων όπου έχει εφαρμοστεί.

  • Ο Ύπνος και τα Μυστικά του – Chris Idzikowski (2005)

Ο απαραίτητος οδηγός για να κοιμάστε εύκολα και να μην ξυπνάτε αμέσως μετά από λίγο. Αξιόπιστες και έγκυρες πρακτικές συμβουλές για την αντιμετώπιση των διαταραχών του ύπνου: αϋπνία-εφιάλτες-ροχαλητό-παιδικές διαταραχές. Συμβουλές για φυσικές θεραπείες που προάγουν τον βαθύ και αναζωογονητικό ύπνο, όπως διαλογισμός, μασάζ, βοτανοθεραπεία και αρωματοθεραπεία. Προτάσεις βασισμένες στις αρχές της Κινέζικης φιλοσοφίας του Φένγκ Σούι για τη διαμόρφωση του τέλειου υπνοδωματίου.

  • Το Βιβλίο του Ύπνου – Peter Spork (2008)

Γιατί περνάμε το ένα τρίτο της πολύτιμης ζωής μας σε μια φαινομενικά παθητική κατάσταση στη διάρκεια της οποίας ούτε εργαζόμαστε ούτε σκεφτόμαστε; Τι παρακίνησε τη φύση να δημιουργήσει στην πορεία της εξέλιξης τον ύπνο; Ποιος είναι ο λόγος που χωρίς τον ύπνο δεν θα υπήρχε ανθρώπινη συνείδηση και μνήμη; Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να αποκρυπτογραφήσετε το μεγάλο αίνιγμα του ύπνου! Ανακαλύψτε ποιος είναι ο τύπος του ύπνου σας και σε ποιες ασθένειες ή διαταραχές του ύπνου είστε επιρρεπείς. Μάθετε για τον ύπνο, τη φυσιολογία και τα μυστικά του.

  • Όνειρα γλυκά για παιδιά και γονείς – Jill Spivack & Jennifer Waldburger (2009)

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων ερευνών, η υγεία μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ποιότητα του ύπνου μας. Μετά από μια νύχτα καλού ύπνου, τα παιδιά ξυπνούν ευδιάθετα και είναι πιο δραστήρια όλη την ημέρα. Ο ύπνος δεν είναι πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα. Τι κάνουμε όμως όταν το παιδί αρνείται να πάει για ύπνο; Όταν ξυπνάει από τα χαράματα ή αρνείται να κοιμηθεί μόνο του;

  • Η τέχνη της σιέστας – Thierry Paquot (2009)

Αυτή η τόσο ευχάριστη στιγμούλα όπου ο μεσημεριανός ύπνος σας καλεί και εσείς δεν ξέρετε αν θα ανταποκριθείτε. Να κοιμηθώ; Μα έχω τόσα πράγματα να κάνω! Να κοιμηθώ; Ένας μικρός, κομψότατος ύμνος στη σιέστα, τη μεσημεριανή ανάπαυλα, που κατά τον συγγραφέα είναι ο πιο εκλεπτυσμένος τρόπος να ξαναβρούμε τον εσωτερικό μας ρυθμό και να επιτρέψουμε στις σκέψεις μας να απλωθούν και να περιπλανηθούν.

  • Μη σου κλέβουν τον ύπνο –  Dr. Estivill Eduard (2015)

Στην καθημερινότητά μας υπάρχει μια πληθώρα καταστάσεων που μας κλέβουν τον ύπνο, αν και συχνά δεν το συνειδητοποιούμε. Διαφορές με τον προϊστάμενο ή με τους συναδέλφους, εργασιακή αστάθεια, οικονομικές δυσκολίες, άλυτα προβλήματα με συγγενείς ή φίλους, καθώς και κακές καθημερινές συνήθειες που δυναμιτίζουν τη νυχτερινή ανάπαυση. Μετά την παγκόσμια επιτυχία της Μεθόδου Εστιβίλ που βοήθησε αναρίθμητους γονείς να μάθουν στα παιδιά τους να κοιμούνται σωστά, το πρακτικό αυτό βιβλίο μαθαίνει σ’ εμάς τους ενηλίκους πώς να απενεργοποιούμε το στρες και το άγχος, ώστε να πετυχαίνουμε έναν αναζωογονητικό ύπνο που μας επιτρέπει να αποδίδουμε καλύτερα στη δουλειά και να είμαστε πιο ενεργητικοί και αισιόδοξοι στη ζωή μας.

Καλή ανάγνωση και καλές βουτιές!

Προηγούμενο άρθροΔροσερός ύπνος…σημαίνει καλός ύπνος
Επόμενο άρθροΥπνάκος: Τι χρειάζεται να γνωρίζετε για κάθε ηλικία;