Αρχική Υπνική Άπνοια 6 μύθοι για την Άπνοια Ύπνου που ίσως αγνοείτε!

6 μύθοι για την Άπνοια Ύπνου που ίσως αγνοείτε!

12
Μύθοι για την Άπνοια Ύπνου

Υπάρχουν παντού πληροφορίες και «μύθοι» ή «αλήθειες» που αφορούν στον ύπνο, στο ροχαλητό και στην Άπνοια Ύπνου, αλλά πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε τί είναι αλήθεια και τί μύθος τελικά; Σίγουρα δεν είναι εύκολο, γι’ αυτό και παρακάτω ακολουθούν 6 μύθοι για την Άπνοια Ύπνου που αξίζει να γνωρίζετε!

  1. Η Άπνοια Ύπνου είναι ακριβώς ροχαλητό

Το ροχαλητό μπορεί να είναι σύμπτωμα της διαταραχής του ύπνου, αλλά υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο. Οι άνθρωποι σε αυτή την κατάσταση σταματούν να αναπνέουν έως και 400 φορές όλη τη νύχτα. Αυτές οι παύσεις διαρκούν 10 έως 30 δευτερόλεπτα και ακολουθούνται συνήθως από μία διακοπή όταν και η αναπνοή ξαναρχίζει. Αυτό σπάει τον κύκλο του ύπνου και μπορεί να σας αφήσει κουρασμένους κατά τη διάρκεια της ημέρας.

2. Η Άπνοια Ύπνου δεν είναι σοβαρό πρόβλημα

Όλες αυτές οι διακοπές της αναπνοής κατά τον ύπνο, κρούουν τον κώδωνα κινδύνου στο σώμα και στο μυαλό σας. Όταν η κατάσταση παραμένει αθεράπευτη, μπορεί να συνδέεται με τραύματα που σχετίζονται με την εργασία, ατυχήματα αυτοκινήτων, καρδιακά επεισόδια και εγκεφαλικά επεισόδια.

3. Μόνο οι πιο ηλικιωμένοι άνθρωποι έχουν Άπνοια Ύπνου

Οι γιατροί υπολογίζουν ότι περισσότεροι από 18 εκατομμύρια Αμερικανοί έχουν Άπνοια Ύπνου. Είναι πιο κοινό μετά την ηλικία των 40 ετών, αλλά μπορεί να επηρεάσει ανθρώπους όλων των ηλικιών. Είναι πιο πιθανό να υποφέρετε από αυτή την κατάσταση εάν είστε υπέρβαροι. Η διαταραχή τείνει επίσης να εμφανίζεται μέσα σε οικογένειες.

4. Το αλκοόλ θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε

Ένα ποτήρι κρασί πριν τον ύπνο μπορεί να σας χαλαρώσει, αλλά δεν θα σας βοηθήσει να έχετε έναν ποιοτικό και ξεκούραστο ύπνο όπως αρχικά επιθυμείτε. Το αλκοόλ χαλαρώνει τους μυς στο πίσω μέρος του λαιμού σας. Αυτό καθιστά ευκολότερο τον αποκλεισμό των αεραγωγών σε άτομα με Άπνοια Ύπνου. Τα χάπια ύπνου έχουν το ίδιο αποτέλεσμα.

5. Η Υπνική Άπνοια είναι σπάνια στα παιδιά

Η Αποφρακτική Άπνοια Ύπνου είναι συνηθισμένη σε παιδιά, επηρεάζοντας στο σύνολό τους έως και 1 στα 10. Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα συμπτώματα είναι ήπια και το παιδί τελικά το ξεπερνά. Αλλά κάποιοι μπορεί να αρχίσουν να έχουν προβλήματα συμπεριφοράς ή σοβαρά ιατρικά προβλήματα εξαιτίας αυτού.

6. Η χειρουργική επέμβαση είναι ο ασφαλέστερος τρόπος για να διορθώσετε την Άπνοια Ύπνου

Για μερικούς ανθρώπους, μια εγχείρηση μπορεί να θεραπεύσει την Αποφρακτική Άπνοια Ύπνου. Ένα καλό παράδειγμα είναι ένα παιδί με μεγάλες αμυγδαλές που εμποδίζουν τον αεραγωγό της. Οι γιατροί μπορούν να αφαιρέσουν τις αμυγδαλές για να λύσουν το πρόβλημα. Μερικοί ενήλικες μπορούν να βελτιώσουν τα συμπτώματά τους με χειρουργική επέμβαση για να συρρικνωθούν ή να σκληρυνθούν οι δισκοειδείς ιστοί. Αλλά αυτό δεν είναι καλή επιλογή για όλους. Συζητήστε με τον γιατρό σας σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μιας χειρουργικής επέμβασης και εξετάστε όλους τους παράγοντες πριν την επιλέξετε.

Προηγούμενο άρθρο3 σημάδια ότι η Άπνοια Ύπνου επηρεάζει την καθημερινότητά σας!
Επόμενο άρθρο10 τρόποι να προλάβεις το ροχαλητό!