Αρχική Ύπνος 25 αλήθειες για τον ύπνο, που σίγουρα δεν ήξερες!

25 αλήθειες για τον ύπνο, που σίγουρα δεν ήξερες!

34

Υπάρχουν 25 αλήθειες για τον ύπνο. Αλλά… δεν περιορίζουμε αυτές τις πληροφορίες στους 25 πιο κοντινούς φίλους μας. Μοιραστείτε το με όλους όσους γνωρίζετε!

  1. Ο άνθρωπος είναι το μόνο θηλαστικό που καθυστερεί πρόθυμα τον ύπνο.
  2. Όσο υψηλότερο είναι το υψόμετρο, τόσο μεγαλύτερη είναι η διαταραχή του ύπνου. Γενικά, η διαταραχή του ύπνου γίνεται μεγαλύτερη σε υψόμετρο 13.200 ποδιών και άνω. Η διαταραχή πιστεύεται ότι προκαλείται από μειωμένα επίπεδα οξυγόνου και συνοδευτικές αλλαγές στην αναπνοή. Οι περισσότεροι άνθρωποι προσαρμόζονται σε νέα υψόμετρα σε περίπου δύο έως τρεις εβδομάδες.
  3. Γενικά, η τακτική άσκηση καθιστά ευκολότερο τον ύπνο και συμβάλλει στον υγιέστερο ύπνο. Ωστόσο, η άσκηση πριν πάτε για ύπνο θα κάνει τον ύπνο πιο δύσκολο.
  4. Διαζευγμένοι, χήροι και εργένηδες άνθρωποι αναφέρουν περισσότερη αϋπνία.
  5. Έξι στους δέκα επαγγελματίες υγείας δεν πιστεύουν ότι έχουν αρκετό χρόνο για να συζητήσουν με τους ασθενείς τους σχετικά με την αϋπνία κατά τη διάρκεια τακτικών επισκέψεων στο γραφείο.
  6. Περισσότεροι από οκτώ στους δέκα ερωτηθέντες στην έρευνα πιστεύουν ότι οι άνθρωποι συχνά ή μερικές φορές κάνουν κατάχρηση βοηθητικών ύπνου.
  7. Η καφεΐνη έχει χαρακτηριστεί το πιο δημοφιλές φάρμακο στον κόσμο. Σε όλο τον κόσμο οι άνθρωποι καταναλώνουν καφεΐνη σε καθημερινή βάση σε καφέ, τσάι, κακάο, σοκολάτα, μερικά αναψυκτικά και ορισμένες ναρκωτικές ουσίες.
  8. Γενικά, οι περισσότεροι υγιείς ενήλικες χρειάζονται 7 έως 9 ώρες ύπνου τη νύχτα. Ωστόσο, ορισμένα άτομα μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς υπνηλία ή υπνηλία μετά από μόλις έξι ώρες ύπνου. Άλλοι δεν μπορούν να αποδώσουν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους, εκτός αν έχουν κοιμηθεί δέκα ώρες.
  9. Φυσικά αισθανόμαστε κουρασμένοι σε δύο διαφορετικές ώρες της ημέρας: περίπου 2:00 π.μ. και 2:00 μ.μ. Αυτή η φυσική «βουτιά» στην εγρήγορση είναι κυρίως υπεύθυνη για την υπνηλία μετά το μεσημεριανό γεύμα.
  10. Ο ύπνος είναι εξίσου σημαντικός με τη διατροφή και την άσκηση.
  11. Σύμφωνα με τις Διεθνείς Ταξινομήσεις Διαταραχών Ύπνου, οι εργαζόμενοι με βάρδιες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο για μια ποικιλία χρόνιων ασθενειών όπως καρδιαγγειακές και γαστρεντερικές παθήσεις.
  12. Τα νεογέννητα κοιμούνται συνολικά 14 έως 17 ώρες την ημέρα με ακανόνιστο πρόγραμμα με περιόδους μιας έως τριών ωρών που ξυπνούν.
  13. Όταν οι γονείς βάζουν τα βρέφη στην κούνια για ύπνο, χωρίς όμως να τα έχουν ήδη αποκοιμήσει, είναι πιο πιθανό να έχουν τα ίδια τον έλεγχο του ύπνου τους, γεγονός που τους επιτρέπει να κοιμούνται ανεξάρτητα από την ώρα που θα τα βάλουν οι γονείς τους για ύπνο.
  14. 80% των επαγγελματιών υγείας πιστεύουν ότι είναι ευθύνη τόσο του ασθενούς όσο και του επαγγελματία υγειονομικής περίθαλψης να συζητήσουν συμπτώματα αϋπνίας κατά τη διάρκεια ενός ραντεβού.
  15. Το σώμα δεν προσαρμόζεται ποτέ στις βάρδιες της εργασίας!
  16. Υπάρχουν μεμονωμένες διαφορές στην ανάγκη για ύπνο. Μερικοί ενήλικες και παιδιά πρέπει να κοιμηθούν. Ωστόσο, η πλειονότητα των εφήβων πιθανώς κοιμούνται το απόγευμα επειδή δεν κοιμούνται αρκετά τη νύχτα.
  17. Το ροχαλητό είναι η κύρια αιτία διαταραχής του ύπνου για περίπου 90 εκατομμύρια Αμερικανούς ενήλικες. 37 εκατομμύρια σε τακτική βάση.
  18. Οι επιστήμονες δεν γνωρίζουν ακόμα αν τα ζώα ονειρεύονται κατά τη διάρκεια του ύπνου REM, όπως κάνουν οι άνθρωποι.
  19. Ορισμένες μελέτες συστήνουν τη χρήση της μελατονίνης στη μείωση του χρόνου που χρειάζεται κάποιος για να κοιμηθεί και τη μείωση του αριθμού των αφυπνίσεων, αλλά όχι απαραίτητα του συνολικού χρόνου ύπνου. Άλλες μελέτες δεν δείχνουν καθόλου όφελος με τη μελατονίνη.
  20. Μία από τις κύριες αιτίες της υπερβολικής υπνηλίας στους Αμερικανούς είναι η αυτοεπιβαλλόμενη στέρηση ύπνου.
  21. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης του NSF 2008 Sleep in America, το 36% των Αμερικανών έχουν υπνηλία ή κοιμούνται κατά την οδήγηση.
  22. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης του NSF το 2008 Sleep in America, ένα εκπληκτικό 34% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι ο εργοδότης τους τους επιτρέπει να κοιμηθούν κατά τη διάρκεια διαλειμμάτων και το 16% παρέχουν ένα μέρος για να το κάνουν.
  23. Τα άτομα που δεν έχουν αρκετό ύπνο είναι πιο πιθανό να έχουν μεγαλύτερη όρεξη για κατανάλωση φαγητού λόγω του γεγονότος ότι τα επίπεδα λεπτίνης τους (η λεπτίνη είναι ορμόνη που ρυθμίζει την όρεξη) μειώνονται, προάγοντας την αύξηση της όρεξης.
  24. Τα ποσοστά αϋπνίας αυξάνονται ανάλογα με την ηλικία, αλλά τις περισσότερες φορές η διαταραχή του ύπνου οφείλεται σε κάποια άλλη ιατρική κατάσταση.
  25. Και ξέρατε ότι η εποχική συναισθηματική διαταραχή πιστεύεται ότι επηρεάζεται από τα μεταβαλλόμενα πρότυπα φωτός και σκοταδιού που συμβαίνουν καθώς φτάνουμε στον χειμώνα;
Προηγούμενο άρθροΤι συμβαίνει όταν παραμιλάς στον ύπνο σου
Επόμενο άρθροΠώς ο πόνος επηρεάζει τον ύπνο σου