Αρχική Αντιμετώπιση 3 απλές ασκήσεις μπορεί να σας απαλλάξουν από το ροχαλητό!

3 απλές ασκήσεις μπορεί να σας απαλλάξουν από το ροχαλητό!

123
3-ασκήσεις-ροχαλητό-τελος

Το βαρύ ροχαλητό δεν πρέπει να αγνοείται. Μερικές φορές μπορεί να σημάνει ένα σοβαρό πρόβλημα. Το έντονο ροχαλητό και οι διάφοροι θόρυβοι μπορεί να είναι σημάδι υπνικής άπνοιας, ειδικά όταν το ροχαλητό συνδυάζεται με συχνή διακοπή της αναπνοής που μπορεί να ακούγεται σαν πνιγμός. Αυτή η κατάσταση όχι μόνο μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας και του συντρόφου σας, αλλά μπορεί επίσης να οδηγήσει σε επιπλοκές της υγείας, όπως η καρδιακή ανεπάρκεια. Σε περίπτωση που παρατηρήσετε αυτά τα συμπτώματα, είναι σημαντικό να ενημερώσετε αμέσως τον γιατρό σας.

Οι γιατροί συχνά συνταγογραφούν μια θεραπεία που χρησιμοποιεί μια συσκευή που ονομάζεται «συνεχής θετική πίεση αεραγωγού (CPAP)» για την υπνική άπνοια. Η μάσκα, που φοριέται κατά τη διάρκεια του ύπνου, διοχετεύει αέρα στους αεραγωγούς προκειμένου να τους κρατήσει ανοιχτούς, έτσι ώστε η αναπνοή να είναι αδιάκοπη και το ροχαλητό ελάχιστο.

Εκτός της χρήσης του CPAP, κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει είναι να ενισχύσετε τους μυς γύρω από τους αεραγωγούς, κάνοντας ασκήσεις στο στόμα. Κάνοντας ασκήσεις – οι οποίες περιλαμβάνουν μάσημα, κατάποση καθώς και ειδικές κινήσεις της γλώσσας – για 30’ την ημέρα, έχει βρεθεί ότι μπορούν να μειώσουν τη σοβαρότητα της άπνοιας του ύπνου, να βελτιώσουν τον ύπνο σας, καθώς και να ελαχιστοποιήσουν το ροχαλητό.

  • Σπρώξτε την άκρη της γλώσσας σας στον ουρανίσκο σας και σύρτε γλώσσα προς τα πίσω. Επαναλάβετε 20 φορές.
  • Ρουφήξτε τη γλώσσα σας προς τα πάνω, έτσι ώστε ολόκληρη η γλώσσα να βρίσκεται στον ουρανίσκο σας. Επαναλάβετε 20 φορές.
  • Πιέστε το πίσω μέρος της γλώσσας σας προς το κάτω μέρος του στόματος, κρατώντας παράλληλα την άκρη της γλώσσας σας σε επαφή με τα μπροστινά δόντια σας.

 

Πηγή: https://www.sleepfoundation.org/

Προηγούμενο άρθρο1 στα 5 παιδιά που ροχαλίζουν πάσχουν από υπνική άπνοια
Επόμενο άρθροΜπορούν τα όνειρα να επηρεάσουν τη ποιότητα του ύπνου;